Unfulfilled Promises #6 By Audrey Timms

You may also like...

49 Responses

  1. Prince@francoba999 says:

    Love and sacrifice, two sides of a coin. She is Ready to stop her schooling for the sake of Eric… Glued to my phone already, next episode

    0
  2. Tee says:

    Hmm, ao wil she cope? Wahala dey.

    0
  3. Leon says:

    Her daughter is already 4months preggers and she doesn’t know.WTF! What kind of parent is oleng’s mum?

    Oleng acted stupidly by not informing Eric about the pregnancy.

    0
  4. Sally Bonn says:

    I said it in the last episode that she will be pregnant, you said I should chill. Na wah oo. Oleng but why would you wang to go through that alone. Let Eric know silly!

    0
  5. sarah says:

    Oleng, what hve gotten urself into…next episode pls.

    0
  6. bisi says:

    Oleng will be very stupid to go through that alone

    0
  7. Saidat Abdulmutalib says:

    Hmmmm until I read d nxt one then I comment abeg hu send her sacrifice sef

    0
  8. tola says:

    Can’t bliv she actually had to read d signs from a book,what kinda mother does she have *rme*? ,99.9% blame is on oleng’s mom …I rily feel for d poor girl

    0
  9. Anny says:

    Haaaa Oleng, wat have u gotten urcf into. hmmmmmmm

    0
  10. jessie says:

    Ok o let nothing bad happen to oleng

    0
  11. harrison says:

    OLENG IS WHAT!!!! PREGGY???? So early in the series? Tho I kinda knew it would happen,I didn’t expect…..I didn’t know that…..I couldn’t phanthom…..Hian…..Audrey!! I know thee hands are blessed,buh atleast,Twist the story back to the None-High BP side na!!! *hehehEhehehe* Am just joking o! Nice one! NEXT!!! Part. 7 O!!!

    0
  12. Temmy says:

    I knew this was gonna happen. And by not telling Eric 4he thinks she is doing him a favour. Nah girl everyone will blame you for not telling him, its like you forced it on him. Most stupid idea.
    Well done Audrey

    0
  13. consyspark says:

    poor oleng. that x how she wee use sacrifice n caary eric to yolanda abi hollandia

    0
  14. diana says:

    this just so sad…. i sha hope she tells Eric before tis too late,i sense trouble brewing already especially

    0
  15. funmi says:

    While am not supporting Oleng’s mum’s non challant attitude towards her, I wld like to point out d fact that some of us don’t know a pregnant woman without d very protruding tummy. Well done Timms, and thanks Sally 4 sharing with us.

    0
    • Audrey Timms says:

      You’re correct but had her mum been close to her, she would have noticed her throwing up and all that. Thanks dear

      0
  16. jenice says:

    Hhhmm na wa o! If she does nt tell Eric den she should not blame him if he ends up Hollandia! Cos d guy has no idea what is making her distance herself n Hollandia is all creamy wetin man go do. Nice one audrey!!

    0
  17. Nonye says:

    #sigh. why do these things happen? Hope her mum’s happy now?

    0
  18. tara says:

    Things we think we are doing for love….sigh

    0
  19. imotolab2014 says:

    arrrgg. and so it begins. this is sad . and i know twill only get worse from here. oh Oleng, what have you and Eric done. sigh. next episode pls

    0
  20. anthony says:

    your friend is talking about forming Jesus christ with her life in a situation like this and you’re urging her on? Someone should BITCHSLAP zinny and marvy on my behalf abeg *forgive my french*
    And oleng clearly isn’t an africa magic channel fan, cos her body showed all the classical nollywood preggy signs; early morning nausea, food irritation, missed periods and dizzy spells. Storyline and title is finally starting to click :), oshe audrey and Sally.

    0
  21. kenny says:

    Wooow,to think that mistakes like this do happen.hmmm wat will b Oleng’s fate now oooo,her mum would probably stop her frm goin to sch,seize her fone n laptop.

    0
  22. Audrey Timms says:

    Lol! It’s because of the love she has for him.

    0
  23. adekola funmilola says:

    When a guy is a girl’s best friend, this is what usually happens! Na real Hollandia! Lol

    0
  24. thaProudEkitiGirl says:

    Its gettin hot!!! Oleng,ma sunshine, what the hell have you gotten yourself into?@Audrey,at the end of this story,they must get married to each other oooooo!

    0
  25. wasmakelly says:

    Very young nd in luv. Wat do u expect. Poor oleng, I pray she gets along. But I smell more trouble 4 her. Eric should just reason like a man.

    0
  26. Winicares says:

    Omo see gobe. what would she do now? pls post the next episode

    0
  27. Bimz says:

    What kin of nonsense sacrifice is this one na? Being tight lipped about certain things does more harm than good in most cases. Oleng sef!!

    0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: