Memoirs of A Repentant Escort #15

Ibukunwrites

Ebukun Gbemisola Ogunyemi popularly known as Ibukunwrites/EGO is a Writer ~ (Content | Non-Fiction | Fiction | Poetry | Screen). She's a Blogger, an Avid reader, Fun Cook, Baker, an Aspiring Media Personality, a Language Enthusiast, a Wordsmith, an ardent lover of Art & Documentary. Ibukunwrites is highly passionate about women, children and abuse related causes and she tries to show these in her writings. She's a sucker for African literature, simplicity in writing and story telling; also a Shondaland addict, a die-hard fan of music and movies. . . not your everyday kinda girl! Her Anthology "Creeping Voices" published late last year is available for download on okadabooks.com. She tweets at @ibukunwrites on Twitter. Ebukun Gbemisola Ogunyemi on Facebook and also, @ibukunwrites on Instagram.

You may also like...

22 Responses

  1. Zeeniey says:

    Nice one

    1+
  2. Onyinye says:

    Nice read, engaging convos

    1+
  3. Happiness says:

    Nice one, pls oo nothing should break d love between jide and his sweetheart, they are meant to be

    1+
  4. slimshawty says:

    What a lovely episode!!! Jide has a very lovely and accepting family.

    1+
  5. Erinayo says:

    Jide has a warm family except for the spoilt last child, I hope there is nothing wrong with Mrs coker. Nice work IBK

    1+
  6. Vikki says:

    Ibk…You are amazing. I cried while reading this episode, I don’t know why but it just struck a chord in me. Thanks for this dear sooooo much

    1+
    • Ibukunwrites says:

      I can imagine Vikki!. . . awwwwnnn I’m glad this episode made you feel that way! Thanks hon.💟 thanks a lot!!!!😘

      0
  7. adesola says:

    Waoooo… I love ds episode!!! It gat me all emosh, nyc one

    1+
  8. folakemi says:

    I love Mrs Jones she handled everything maturely

    1+
  9. Toyenlon says:

    Nice read, welldone.

    1+
  10. adebayo says:

    Nice…If Sade was my sister…omo the slap I for give. Which kain nonsense.

    Thanks Ibukun….you rock.

    1+
  11. Seye Seye says:

    The stars are finally aligning for the escort…
    Always easy to judge when it’s not you in the shoes. That’s why Sade was doing like that. If only she could empathize, maybe her reaction would have been different.
    A calm woman like Jide’s mom is a blessing. Her handling of the issue did a lot to calm things down.
    The Jones’ and Cokers have a link? I wanna see the effect that will have on the alliance between Jide and the escort.
    Big ups Ibukun

    1+
  12. fadebomi says:

    well done. nice piece!

    1+
  13. ayo says:

    Nice one ibukun, u r a bae… hmmmm…. if me I’m Sade’s elder sis, I’ll just give her the almighty igbati oloyin and she will not only b seeing stars but she will pick dem too.. lol…

    1+
  14. Ayo says:

    seye said my mind….. well-done ibukun

    1+
  15. Iyanu says:

    Yay!!!!💃💃am soo happy jide is back with his boo that sade babe needs to be tamed😶 lovely episode😘😘

    0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: